sobota, 17 sierpnia 2013

"Wyszeptałem bezgłośnie. „Kocham Cię”." Larry

To kłamstwo. Perfidne kłamstwo. Jak zareaguje świat, gdy się o tym dowie ..? Nie możemy tego przewidzieć. Nic nie wiemy o przyszłości. Ale jedno obiecujemy. Tajemnica pozostanie tajemnicą.
- Myślisz, że dobrze robimy, Harry ? – Spytał Louis. Leżeliśmy na sofie oglądając film. Lou delikatnie gładził moje loki. Było tak dobrze ...
- O co ci chodzi ? – Podniosłem głowę i spojrzałem w jego niebieskie tęczówki. Gdy byliśmy blisko siebie błyszczały blaskiem.
- To ciągłe ukrywanie. Jest nie fair. Względem fanów. Nawet chłopaki nie wiedzą. Męczy mnie. Wiecznie w ukryciu. Czemu im nie powiemy ?
- Nie możemy, Lou. Wiesz o tym. To by nie wypaliło. Wszystko popsuło. – Powiedziałem gładząc go po policzku.
- Tak. Wiem, Harry. Po prostu ...
- Rozumiem. Spokojnie. – Uśmiechnąłem się. Pocałowałem go delikatnie i czule.

Mijały kolejne dni, tygodnie. Nasza tajemnica wciąż pozostawała nieodkryta. Widziałem, jak Lou męczy się, aby nie zdradzić się przed milionem fanów. Ja również. Pragnąłem podejść do niego, przytulic, pocałować ... Pocieszyć. Chcieliśmy swojego dotyku, obecności. Nie wyobrażam sobie życia bez mojego BooBear’a. Nie mógłbym wtedy funkcjonować. Nie mógłbym złapać oddechu. Straciłbym sens. Jednak, jaki jest sens w tym, że wszystko ukrywamy ..? Że nie możemy podzielić się naszą miłością ... Już nie raz chciałem podejść do mikrofonu, spojrzeć na te wszystkie twarze fanów skierowane w naszą stronę i wyznać wszystko. Jak bardzo zależy mi na Louisie. Jak bardzo pragnę akceptacji naszej miłości. Ale jak by zareagowali ...? Nie jestem tego pewien. Dlatego nadal to ukrywamy. Spojrzałem na Louisa. Wiedziałem, co chciał mi powiedzieć. Wyszeptałem bezgłośnie. „Kocham Cię”.

Staliśmy na scenie. Właśnie skończyła się nasza ostatnia piosenka „ Moments”. Mieliśmy schodzić, gdy nagle pochwyciłem mikrofon. Wiedziałem co mam powiedzieć. Rzuciłem szybkie spojrzenie Louisowi, który patrzył na mnie szeroko otwartymi oczami. W końcu uśmiechnął się nieznacznie. Rozumiał.
- Ym ... Dziękuję Wam za ten wieczór. Byliście cudowni. – Powiedziałem. Po sali rozniósł się głośny pisk. Wpatrując się w te pełne podziwu i zaufania twarze podjąłem decyzje. – Chciałem wam coś powiedzieć.
- Kochamy cię, Harry ! – Usłyszałem głos.
- Ja też was kocham ! Ale jest ktoś kogo kocham jeszcze bardziej. Z początku nie chcieliśmy tego ujawniać. Po prostu baliśmy się. Jak to zniesiecie. Jednak patrząc na wasze wsparcie wiemy co zrobić. Ten ktoś jest wyjątkową osobą. To .. To Louis. – Skończyłem monolog. W tłumie zapadła cisza. Zdawało mi się, jakby wszyscy wstrzymali oddech. Poczułem, jak ktoś łapie mnie za rękę. Obejrzałem się i ujrzałem Louisa. Patrzył na mnie z jeszcze większą miłością.
- Powiedziałeś to. – Szepnął do mnie.
- Musiałem. – Odpowiedziałem. Razem trzymając się za rękę zwróciliśmy wzrok na fanów. Nadal cisza. Już traciliśmy nadzieję na jakikolwiek znak od nich, gdy odezwała się malutka dziewczynka w pierwszym rzędzie.
- Zawse będę waś kochac. – Powiedziała. Z uśmiechem podszedłem i wziąłem ją na ręce. Mała od razu przylgnęła do mnie.
- My ciebie też. Was. – Oznajmiłem.
- Nie opuścimy was.
- Bez względu na wszystko. – Z tłumu padały słowa, które uderzały w moje serce ciepłym prądem. Patrząc na fanów wiedziałem, że powiedzenie prawdy było moją najlepszą decyzją. Spojrzałem na Louisa oraz na dziewczynkę. Przytuliłem ją cicho dziękując. Poczułem, jak po drugiej stronie Lou również tuli małe ciałko. Wszystko się ułożyło. Już żadnych kłamstw, tajemnic ...

They don’t know how special you are
They don’t know what you’ve done to my heartThey can say anything they wantCause they don’t know us
They don’t know what we do bestIt’s between me and youOur little secret
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don’t know about the up all night's
They don’t know I’ve waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about
They don’t know about




They don’t know about the things we do

~*~*~

Pierwszy ..... Może nie jest najlepszy, ale może komuś się spodoba. Myślę, że będzie choc jeden komentarz ze swoją oceną ;D Kocham Wam <3
NIE PATRZCIE NA TO ŻE PIERWSZY JEST O LARRYM, BĘDZIE JESZCZE WIELE, Z POSZCZEGÓLNYMI CHŁOPAKAMI ;3

PROSZĘ. 
JĘSLI PRZECZYTAŁAŚ/ŁEŚ - SKOMENTUJ. 
BARDZO MI ZALEŻY <3

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz zajebisty talent <333333 kc kc kc kc kc <3333333333333333333333333333333333333333333 KIEDY NASTĘPNY ?????????????????
    będzie ? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooooooo świetny *________* czekam na kolejny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Glupio ze o larrym no ale ciekawe co dalej..

    OdpowiedzUsuń