poniedziałek, 26 sierpnia 2013

"Po co to robisz ..?" ROZDZIAŁ. 2

DEDYK DLA MOJEGO HORANKA
ORAZ MISIACZKA <33
KOCHAM WAS XX
MIŁEGO CZYTANIA I DZIĘKUJĘ <33

PROSZĘ. 

JĘSLI PRZECZYTAŁAŚ/ŁEŚ - SKOMENTUJ. 

BARDZO MI ZALEŻY <3

~*~


Codziennie rano budzą mnie promienie słońca wpadające przez okno. Rażą w oczy i oświetlają.
Śniłam o Tobie. Pierwszą myślą byłeś Ty.
Co mam powiedzieć ? Niall, ciągle jesteś w mojej głowie. Nie mogłam Cię wyrzucić. A wiesz, co jest najśmieszniejsze w tym wszystkim ? Ja wcale nie chcę, żebyś odszedł. Tak. Możemy razem się pośmiać.

Po 12 zwarta i gotowa na spotkanie z Tobą wyszłam do umówionej kawiarenki. Tak musiałam się psychicznie na to przygotować. Nie było łatwo. Chcę, żeby to było prostsze, ale utrudniasz to. Twój wzrok mnie rozprasza.

Weszłam do kawiarenki rozglądając się za Tobą. Nie zauważyłam Twojej czupryny oraz uśmiechu. Nie było Cię. Usiadłam na miejscu przy oknie. Przyszłą kelnerka. Zamówiłam kawę. I sałatkę. Nie zjadłam śniadania. Mieszając cukier pomyślałam, ze może żartowałeś ... Co jeśli tylko mnie oszukiwałeś i nie miałeś zamiaru przyjść. Poczułam się jak idiotka. 
Zjadłam i wypiłam. Była 12:30. Wstałam i nagle pojawiłeś się przede mną.
- Gdzieś się wybierasz ?
- Tak. Miałam iść do domu.
- Nie grzeszysz cierpliwością kochanie.
- Nie mów tak. – powiedziałam mrużąc oczy. Zaśmiałeś się. Tak cudownie ...
- Spokojnie. Usiądź i ciesz się dniem. – zająłeś miejsce. A ja za Tobą.
Wpatrujesz się we mnie. Odwracam wzrok, ale czuję Twoje spojrzenie. Palące. Przeszywające.
Patrzę na Ciebie. A Ty się uśmiechasz.
- Jesteś idealna
Nie rozumiem.
- Co ? Do czego ?
- Do teledysku.
- Ja .. Jakiego ?
- Piosenki. Jestem w zespole. I chciałbym, żebyś w nim zagrała. Znaczy w teledysku.
Nic nie mówię. Tylko na Ciebie patrzę. Wiedziałam, że coś kryje się za tym wszystkim. Ale teledysk ? Zespół ? Tego nie przemyślałam. Za dużo ...
- Proszę, zgódź się.
- To samo mówiłeś, jak prosiłeś, żebym tu przyszła. Teraz tego żałuję. Pożałuję też jeśli zgodzę się i na to.
- Nie ! Obiecuję, że będzie fajnie. Nasze towarzystwo. Zapłacimy ci !
- Nie zapłacicie, bo nie zagram.
Wstałam i wyszłam. Skierowałam się na plażę. Dogoniłeś mnie.
- Przemyśl to.
- Przemyślałam.
Łapiesz mnie za ramię i odwracasz mnie w swoją stronę.
- Proszę.
Patrzymy sobie w oczy. Zbliżamy. Dotykamy. Uśmiecham się.
- Nie.
Odwracam się i znów kieruję w swoją stronę. Znów mnie złapałeś. Po co to robisz ..?
- Odczep się !
- Nigdy.
- Jak się zgodzę to mnie puścisz ?
- Zgodzisz się ?
- Puścisz mnie ?
- Może.
- Nie ma takiej odpowiedzi.
Uśmiechasz się. Inaczej. Niebezpiecznie.
- Igrasz z ogniem, kotku.
- Poparzę się ?
- Będzie bolało.
- Dam sobie radę.
- Nie wątpię.
Staliśmy. Blisko siebie. Za blisko. Parzyło. To ogień prawda ? Tak, boli. Cholernie.


- Dobrze. Zgadzam się.

~*~*~


PROSZĘ. 

JĘSLI PRZECZYTAŁAŚ/ŁEŚ - SKOMENTUJ. 

BARDZO MI ZALEŻY <3

7 komentarzy:

  1. jakie to piękne.. ;)
    romantyczne.. <3 //Daria_Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne :) ej ja już nie wiem co mam ci pisać w tych komentarzach :/ można wiedzieć kim jest ten ''MISIACZEK'' ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ! po prostu genialne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ! po prostu genialne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest per-fect. Piękne i takie... słodkie. *-* Tylko ma małą uwagę- trochę za dużo dialogów. Jak dla mnie powinno być więcej opisów. Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  6. TO JEST BOSKIE :') Jezuu,Niall jest tam taki skfhsugbwebg *.* Nie mogę się doczekać nexta,haha,czytałam go cały od początku,mimo tego,że czytałam go prawie cały na gg xD O Boże,kocham too <3 teledysk xDD będzie rzeźnia xDD pisaj szybko nexta ! :* dziękuje za dedyk,kc mocno :*
    weny życzę kochanie @HuglovedNiall

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne. czekam na kolejne rozdziały. i przede wszystkim wciągające, co jest bardzo dobrą oznaką :)
    @xinspirationsx

    OdpowiedzUsuń